U ontvangt de factuur van de behandelingen in onze praktijk via factoringbedrijf Infomedics. Als u een factuur van Infomedics heeft ontvangen, kan dit betekenen dat u een openstaand bedrag heeft voor geleverde medische zorg. U ontvangt alleen het bedrag dat u zelf moet betalen, het overige bedrag is al verrekend met uw zorgverzekeraar.
Het betalen van uw rekening aan Infomedics is eenvoudig. U kunt ervoor kiezen om het bedrag via iDEAL of per bankoverschrijving te betalen. Als u niet in staat bent om het volledige bedrag in één keer te betalen, kunt u bij Infomedics een betalingsregeling aanvragen om het bedrag in termijnen te betalen. Let op: in sommige gevallen komt de mail van Infomedics in uw ‘spam-inbox’ terecht, controleert u dit alstublieft.
Het is belangrijk om op tijd te betalen om extra kosten en aanmaningen te voorkomen. Als u vragen heeft over uw factuur of betalingsregeling, kunt u contact opnemen met de klantenservice van Infomedics. Zij kunnen u helpen bij het vinden van een passende oplossing.
Wij begrijpen dat patiënten hun zorgverlener kiezen op basis van vertrouwen. Persoonlijk contact is hierin onmisbaar. Daarom versturen wij onze rekeningen voor behandelingen direct vanuit onze eigen praktijk. Hier gebruiken we de software van Payt voor. De software maakt het voor u mogelijk om uw rekeningen terug te vinden in een persoonlijke online omgeving (hier heeft u geen account voor nodig), eenvoudig uw rekeningen met iDEAL te betalen en te communiceren met de praktijk wanneer u vragen heeft over uw rekening of een betalingsregeling wilt treffen.
Vergoeding van uw zorgverzekeraar
Op de rekening die u van ons ontvangt staat duidelijk aangegeven welk bedrag vergoed wordt door de zorgverzekeraar. Dit is afhankelijk van uw leeftijd, type behandeling en de voorwaarden van uw verzekeraar. Heeft u een vraag over de vergoeding van uw zorgverzekeraar? Neem dan direct contact op met uw eigen verzekeraar.
De werkwijze van onze praktijk
De standaard werkwijze van onze praktijk is dat wij uw behandeling eerst indienen bij uw verzekeraar. Het deel dat niet door uw verzekeraar wordt vergoed brengen we vervolgens bij u in rekening. U heeft vervolgens 14 dagen om de rekening te voldoen. Dat kan u doen door gebruik te maken van de digitale betalingsmogelijkheden, zoals iDEAL. Betalingsvoorwaarden zijn van toepassing.
Hebben wij nog geen of een oud e-mailadres van u, maar wilt u wel graag uw rekeningen via de mail ontvangen? Geef uw e-mailadres dan z.s.m. aan ons door.
Veilig digitaal
Al uw persoonlijke gegevens staan in een streng beveiligde omgeving. De software van Payt is gecertificeerd (NEN7510), waardoor u er op kunt vertrouwen dat Payt adequaat en veilig omgaat met uw gegevens.
Meer informatie over uw rekening, uw online omgeving of over Payt? Bekijk dan de pagina speciaal voor patiënten of neem rechtstreeks contact met ons op.
Maak nu een afspraak of vraag om meer informatie
Afspraak maken of wijzigen
Openingstijden
ma t/m do:
08.00 - 12.30 uur
13.30 - 17.00 uur
vrij:
08.00 - 12.00 uur
12:30 - 15:30
Adres
De Plaetse 34,
5708ZJ Helmond
Route
Vind ons op Google Maps